Fuglene synger smukt, og lige om hjørnet venter sommeren med de lyse aftener, grillhygge og samvær med familien.
Det betyder også, at alting gror – både det, vi glæder os over, men også det, vi ikke er helt så begejstrede for: ukrudt, græs, buske og hække.
Det vil derfor være en rigtig god idé at benytte det gode vejr i de kommende uger til at få kigget på rabatter og kantsten, inden vi slipper “Ukrudtspatruljen” løs sidst i maj.
Vi håber nemlig, at det i år kan blive en “walk in the park”, så patruljen kan bruge deres fulde energi på at tage hånd om vores fællesarealer samt foreningens vej, som vinteren har været lidt hård ved.
Med en opfordring til at finde lugejernet og græsslåmaskinen frem og give den en ekstra skalle, vil vi ønske alle en rigtig god sommer.