Fri adgang/passage på forstykkerne (fortovene)

Det er positivt at opleve at vores grundejere er aktive og holder sig i gang, både som enkeltpersoner og i fællesskaber! Bestyrelsen skal dog henstille til at diverse redskaber som bliver placeret på forstykket, f.eks. Basket-net eller lignende, bliver rykket tilbage på egen matrikel umiddelbart efter brug.

Rabatten langs Søvangs veje, er at betragte som et fortov, og der skal derfor være fri passage, også selv om redskaberne står i en indgang eller indkørsel. Det samme gælder for trailere, campingvogne samt biler der holder på forstykket, de skal ligeledes køres helt ind på grunden.

Hvis man er i tvivl om hvor ens skel mod vejen befinder sig, så ligger skellinjen typisk ved bagkanten af elskabe, lysmaster, TDC’s bokse mv.

Vi håber med dette lille opråb at kunne sikre fri passage på “fortovet”, og bestyrelsen ønsker alle en fantastisk og aktiv sommer.

Related Posts

IT udfordringer i grundejerforeningens bestyrelse

Vi oplever nogle udfordringer i bestyrelsens IT-setup, hvorfor vi desværre ikke er i stand til at modtage mails lige i øjeblikket.
Vi er i dialog med vores IT leverandør for at finde en løsning, så vi kan komme op og køre igen.