Ordinær generalforsamling 2026
Bestyrelsen vil gerne rette en tak til grundejerne for den store interesse og det rekordstore fremmøde ved den nyligt afholdte ordinære generalforsamling d. 17 marts 2026.Bestyrelsen bemærker at der under generalforsamlingen og efterfølgende var nogle spørgsmål/tvivl, primært omkring lovligheden af den indkaldte generalforsamling samt omkring stemmer ved afstemningen omkring punkt 6b. Vi ønsker med nedenstående at bibringe den efterspurgte afklaring på disse spørgsmål.Digital indkaldelse til generalforsamling:Der blev ved generalforsamlingen indledningsvis draget tvivl om hvorvidt generalforsamlingen var lovligt indkaldt. Bestyrelsen skal henlede opmærksomheden på §8 i de vedtægtsændringer der blev vedtaget ved den ekstraordinære generalforsamling 8. april 2024. Det skal bemærkes…









